2 oktober 2008

Mina älskade vänner!!

Hade jag kunnat hoppa av glädje nu så hade jag gjort det men jag gör allt en massa små volter här i sängen för er skull! Känner sån lycka för er och jag vet att ni kommer att bli det vackraste brudpar nån någonsin skådat. Att M var en riktig romantiker det visste jag men att han var så här påhittig visste jag nog inte, eller jo föresten det visste jag nog. Att pilla in förlovningsringen i ett kinderägg får nog lov att kallas för uppfinningsrikedom. Och nu har han nog toppat med hjälp av stadsbussarna...
Åhh riktigt ryser av välbehag när jag tänker på allt roligt ni har framför er nu, inte bara ni för den delen utan även jag.
STOOORT grattis till er mina älskade vänner. Posted by Picasa

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej min vän!

Tack för ett underbart stöd!! Du e helt enkelt bäst! LOVE YOU Kikar in på lördag.

Kram från oss

Anonym sa...

Ska Hanna gifta sig!? :) naaaw!!! gulligt med kinderägg!