11 maj 2009

I´ve got a thing for feets

Pappans hand och Arvids mini fot

Veras fotavtryck

Mosterns storfot och Vildans yttepytte fot



Ja, det skulle man verkligen kunna tro när man tittar igenom mina bilder.Men jag kan ändå utan att tveka säga, att den absolut fulaste kroppsdelen jag vet är just foten. Undantaget är fötterna på mycket nya små människor för dom är ju underbart mjuka och fina. Har ni sett den där läskiga reklamen med fötter, där tårna sjunger att dom demonstrerar?! Jag blir skraj av den och när jag är odygdig hotar G med att hans tår ska sjunga för mig, hemska tanke.


5 kommentarer:

sandra Sj sa...

JA jag hatar den fot reklamen!!!

Sååå läskig!

Anonym sa...

Ohhh gud så skönt! Jag är alltså inte ensam. :)
Tycker den reklamen är grymt obehaglig och ja äcklig faktiskt. Fredrik bara skrattar åt mig och tycker jag är fånig. Men han inte anammat G's hot, och tack gode gud för det. Hoppas innerligt att han inte kommer på att göra det. *s*

Hoppas allt är fin fint med hela familjen.

Kram
Marie

Unknown sa...

Jag kan bara hålla med!! Den är sååå äcklig!

Jenny sa...

Mmm, håller med de andra. Läskig är bara förnamnet. Den plus den där reklamen för fotsvamp tror jag det är, som avslutas med att dom sitter och äter romantisk middag och fotflörtar utan strumpor. Uäh.

Anonym sa...

Åh va de bloggas lite här Anna!
kom igen kom igen:)
Tack så mycket för messet förresten!

Sararötott