5 februari 2009

Resultatet




Ja, och så här blev det till slut. Jag är mycket nöjd för det ser ut precis som jag hade föreställt mig det. Det är bara en liten detalj som saknas, bild på den kommer senare. Har funderingar på att sätta något på skötbordet men jag tror att det bara förstör helhetsintrycket. Gillar ju att det är vitt så att det smälter in i väggen. Att måla om lampsockeln och locket till blöjhinken var ett måste för att det skulle passa in. G är nog mest nöjd med den tyst-stängande toasitsen. Ni skulle se hans tindrande ögon när han fick visa den för sina vänner... Lite roar barnen eller hur är det man säger?! Själv gillar jag spegeln jag ropade in på auktion i sommras. Den är så där vackert avskavd lite här och där precis som jag gillar det. Fast allra allra bäst är nog Kungen och drottningen som pryder dörren. Posted by Picasa

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhh vad snyggt det blev!!!

Kram kram

Unknown sa...

Grymt fint blev det! Kungligt :)

kramis

Anonym sa...

Det blev jätte fint! :-) Och det är så klart helt okej, jag ska fixa min länk lista nått med, men har inte hunnit :-) lägger dig där om det är ok? Kram/Ulrika