9 september 2009

Ska vi byta grejer med varann??

Skrev precis på facebook men kunde bara skicka till några få, är det bara jag eller går det inte att skicka till hur många som helst där?
Jag blev bjuden på ett party för ett tag sen men jag kunde tyvärr inte gå. Men idèn har jag inte kunnat släppt utan nu stjäl jag den rakt av, Tack S!!
Det var ett klädbytar party, för nog är jag inte ensam om att aldrig ha något att sätta på mig men har likt förb...t aldrig någon plats i min garderob?! Så tanken är att man rensar ut sånt man tröttnat på, vuxit ur, undrar varför man överhuvudtaget köpte osv och tar med det och något gott att dricka och går på fest! Tycker inte vi ska begränsa oss till bara kläder utan ta med sig skor, smycken, smink och allt annat man inte har plats för längre!
Låter det som en plan? När jag vet hur många som är intresserade så bestämmer vi ett datum. Och ni kan väl sprida inbjudan vidare till era vänner som inte läser här! Ju fler som kommer ju större chans att fynda!!

9 kommentarer:

Tina sa...

Superidé! ja kan gärna va me. // Tina

Unknown sa...

Jag är självklart med! kul att du tar tag i det här! kramis

Anna sa...

Som du vet så är ju jag gärna med ;) Kram kram

L sa...

L kommer! Har fått 2 säckar med grejer från the canadiangirl:)
Gärna snart

Millan sa...

I am in !!! ;-)

Shortan sa...

Tjena tjejen. När ska vi byta grejer med varandra? Kramar

Anonym sa...

Annaaaa. Rö´moster vill se Arvids nya hakor!
pöss!

Angie sa...

men anna du ar ju en stjarna !
TACK sa mkt ! min adress ar Angelina Aliri
108 queens road, connells point, NSW 2221 Australia
TACK sa hemskt mkt! skicka ditt konto nummer till mej pa mail :-)
memphis_90@hotmail.com
Puss

tiger sa...

Tack för dina fina ord i min blogg - & superbra tips till BB-väskan!