2 september 2009

Rasande fart



Vad var det som hände?!
Vart tog Augusti vägen egentligen?

Kommer i håg att vi hade p-fest efter yran och så döpte vi ju lille Skrot men sen då? Det är ju helt galet vad fort tiden går.
Även denna vecka har gått i rasande fart. V kom till oss i fredags och stannar tills nu på fredag. Hennes mamma har åkt till sin vän i Östrer-riket som V kallar det. Vi har haft det jätte mysigt MEN, jag saluterar alla er flerbarns föräldrar där ute...
Tycker man har häcken full i vanliga fall men nu, puh!
Samtidigt finns det nog ingenting som värmer ens hjärta lika mycket som när jag hör från köket hur underbar hon är mot sin lilla kusin! Härliga härliga unge!

Skrot fick en helt fantastisk present med posten idag, det var hans tjej som också hon bor i Österriket som hade skickat den, ska fota och visa. Hon vet precis vad Arvid (jag...) gillar.

3 kommentarer:

syster emma sa...

ja du jag tycker dagarna bara rusar förbi och snart är det dags att börja planera 1års kalas och den kommande julen. låter helt sjukt men så e det=) riktigt fint kort, vart har du tagit det??

Anna sa...

Vi var ute på Andersön, Vildan ville ha utflykt... Mest av allt ville hon nog dricka varm choklad och kasta sten... Ja, herre min gud vad tiden går snabbt alltså! Kollade precis på bilder på Vilda från förra julen och då var hon så liten. Krama om Mia o Livia från mig och så en STOOOR en till dig också!!

Anonym sa...

Men så stor han har blivit!! :-D kan inte fatta att han redan är så stor!! en riktig liten tuffing :-) kunde inte hålla mig ifrnå bloggandet då det får en att tänka på annat ;-) Massa Kramar till er!!