4 september 2008

Sanningar

1. Ja, det är jag som sjunger duett med mig själv i duschen. "Love lift us up were we belong" är en kär favorit.

2. Är bra på att påbörja husliga små projekt.

3. Jag är precis lika bra på att "glömma bort" att avsluta dom.

4. Är suuuper duuper dålig på att svara i telefonen.

5. Gillar att vara ensam hemma.

6. Hatar är ett starkt ord som jag ogillar att man missbrukar men det är nog det ord som kommer närmast hur jag känner för att diska.

Blev utmanad av S att berätta sanningar om mig. Det är nog saker ni redan vet men mitt uppdrag är slutfört! Skulle kunna uppmana mina vänner att skriva om sig själva men efter att ha varit inne hos dom ser jag att det är för sent...

1 kommentar:

Anonym sa...

Att du är dålig på att svara i telefonen var ingen överdrift!:) Hoppas allt är bra med dig, sommarn gick alldeles för fort.Kram!