8 maj 2008

Längtslig


Herre min guud vad jag längtar efter mina älsklingar! Det var alldeles för längesedan nu. Om mammorna läser det här så längtar jag efter er också!! Vi kan väl kanske käka tillsammans nån dag och bara prata en massa strunt?! Det skulle vara jätte mysigt.
Oj, klockan är snart ett och jag har inte packat än. Ska åka till Gällö och jobba. Måste nog ta med mig lite mönsterböcker, hoppas det blir en lugn natt utan massa larm...
Har fortfarande inte köpt någon kamera så det står still på "före och efter" fronten även fast det egentligen går framåt.
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Sandra sa...

Anna...det finns endel som längtar efter dig oxå. Både Jenna o mamma i vårat fall i alla fall:)

Klart vi måste ta en dag/kväll, vad sägs om tisdag och forts på ett skit spännande Desperate H.W??

Kraaaam

Anonym sa...

Hej du min Prins pratar inte om nåt annat än moster anna hehehe. Åh jag försökte ringa dig härom dan men inte ville du svara inte. Och som Sandra skriver så blir det en desperate kväll nästa vecka....miss u to och ring mig i helgen då !! puss