14 maj 2008

Veckorna flyter förbi

Tiden går så fort och det känns som att jag inte riktigt hänger med alla gånger. Har så många projekt på gång men det är som att jag inte kan ta mig i kragen och sätta fart.
Hade en super mysig kväll med mina tjejer igår. TACK!! Det var verkligen behövligt, vi får inte vänta lika länge innan vi gör om det igen.
Ska till J och lill prinsen och äta middag och leka i kväll, det ser jag fram emot. När jag o J pratade i telefonen härom kvällen så pratade prinsen för fulla muggar. Det går så fort nu och jag vill vara med om allt han hittar på. Skulle många gånger vilja klona mig för att hinna vara med överallt. Och som sagt, det går ju så himla fort när dom är små. Vips så är dom 15 och tycker inte alls att det är lika häftigt att hänga med sin gamla moster. Får se till att jag alltid hänger med i deras tempo, vill inte ge dom chansen att tycka att jag är trist! Nu tror jag att jag ska ta ett varv med penseln, kökssoffan står och skriker efter lite ny fräsch färg.

Inga kommentarer: