11 augusti 2008

Nu var det längesedan...

Ja, tiden den går fort när man har häcken full! Har spenderat mest hela våren/sommaren i Gällö. Har jobbat en hel del och det börjar kännas nu, är måttligt road av att bo i mammas ensliga hus vill jag lova. Att blogga har tyvärr hamnat längst ner på prioriterings listan. Men nu känner jag att jag faktiskt har saknat det en väldig massa. Att vi har köpt en ny kamera gör ju inte heller saken sämre, ska genast sätta igång och fota alla auktionsfynd jag gjort i sommar och det ska nog bli en och annan före och efter bild också. Det känns som att sommaren har sprungit förbi mig alldeles för fort men ser nog i smyg fram emot att hösten ska göra intåg. Det är så mycket spännande på gång nu i mitt liv så om jag bara kunde ta och springa på ett riktigt roligt och utmanande jobb nu skulle nog mitt liv vara nästintill fulländat, tar tacksamt emot alla förslag!
Nu ska jag nog ta och fota sommarens fynd och sätta igång och uppdatera er på allt vitt och nytt....
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Unknown sa...

Äntligen! Som jag har längtat på din bloggning. Du är verkligen en sann inspirationskälla! Du är underbar och jag ska göra allt i min makt för att ditt drömjobb ska "springa på dej" :) då du endast förtjänar det bästa min vän. pöss o kram

Anonym sa...

Men äntligen är inne varje dag för att kolla om du skrivit nåt men icke...men idag blev jag super glad! Ska åxå hålla utkik efter ett jobb åt dig gumman...ska bli kul i helgen och få umgås lite med er! puzz