11 augusti 2008

Såå mysigt!

Har precis kommit hem från en super mysig kväll med härliga tjejer! Hade bestämt att vi skulle gå och se SATC eftersom jag fortfarande inte sett den, men på den filmen fick vi inte sitta tillsammans så den gick bort.
Ångrar mig inte! Skulle egentligen ha gått och sett den med min älskade vän M som ett slags reunion. Han och jag såg nämligen den på Brodway i New york och den var helt fantastisk. Jag får ringa honom i morgon och förklara men känner jag honom rätt så har han nog fullt upp ändå.
Är otroligt imponerad av Meryl Streep, vilken pipa. Såg en bakom kulisserna från filmen för ett tag sedan där Benny Andersson lovordade henne. Han hade blivit mäkta imponerad när hon klev in i studion och satte allt på en tagning, vilken kvinna! Vi skrattade massvis, inte bara åt filmen utan även åt J:s försöka att låta bli att skratta... Tror kanske att det blir SATC imorgon med L, syskontid är aldrig fel.
Nu ska jag gå och krypa ner hos min förhoppningsvis mycket lättklädda man, snusa honom i nacken och somna lycklig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Anna! Gud va fint det blev med vitt...
Hur luktade G då? Smör? Sik? löt hund?

Ses vi snart?

X

Millan sa...

det va på tiden att du kom tillbax !!! Har varit tomt här på inredning och mysiga bilder....
hoppas du har det bäst
kram millan