23 januari 2009

Wedding planner?!

Hanna, det här kanske vore nått för ditt bröllop?! Kan ju bli lite svårt att få tag på Takida och dom här grabbarna känns som att dom fortfarande har fötterna på jorden. Och dom är förmodligen inte alls lika dyra. Här kan du hitta annonsen, skynda dig och ring så att dom inte blir uppbokade på något annat.



Har jag nämt att min bästa vän ska gifta sig och att jag fått den stora äran att vara värdinna på hennes bröllop. Hon har svårt för att be om hjälp men jag har fått henne att förstå att jag vill vara med och hjälpa till med allt jag bara kan. Känner att det här med bröllops planering kan vara nått för mig för vem skulle inte vilja ha dom här grabbarna spelandes på sitt bröllop? Med lite tur kan jag nog få dom att spela på både möhippan OCH bröllopet.

6 kommentarer:

Unknown sa...

Det låter som om du kan behöva lite hjälp med att planera hihi ;) puss

Anonym sa...

Vad gullig du E, Helt enkelt bäst.. Ska boka dessa så jag är säker på att få dom. Nu blir det verkligen PARTY ;) PUSS och tack för att du finns!! Hanna

Anonym sa...

Det här måste ju vara en web butik i din smak. Hittade den när jag var ute o slösurfade lite nu. Och tänkte genast på dig.... förstår inte varför... *s*
http://www.fridasgard.se/default.asp

Hoppas allt är tipp topp.

Kram
Marie

Anonym sa...

J hade laddat över bilderna så jag äntligen fick se "lill killen".Åh vad sööööt.Kram J;S mamma.

Anonym sa...

jo tack för skjutsen.Mina små pojkisar sköter sig inte alltid så bra när dom åker bil;)

Caroline Hanning sa...

Bra att du hjälper henne, det behövs alltid hjälp när man planerar bröllop.