14 januari 2009

Tack Millan!

Tänk att jag som är en så ny mamma redan hunnit fått en sån fin utmärkelse av Millan!
Känns lite tokigt att "höra" nån annan kalla en själv för mamma.
Tokigt men ack så härligt!
När man får utmärkelsen ska man välja vilka man själv vill ge den till och länka till den man fått den av. Och så kan man ju lämna en kommentar hos de lyckligt utvalda så dom får veta att dom fått utmärkelsen.
Jag vill ge utmärkelsen vidare till: Sandra (låst blogg), Jezzica, Ulrika, Stina, Tina och givetvis tillbaka till Millan.

2 kommentarer:

Tina sa...

Men Tack! Det värmde. ...jag skickad etillbaka en till dig oxå...Jag är glad att du "är tillbaka". Kram

Anonym sa...

Nej men vi jobbade inte så mycket ihop... jobbade ´mer med Lisa, och jag har för mig att du var mest på hoggars medan jag var på söders men men :-) Skönt att allt verkat gått bra med lillen iaf! Och fördelen när man får dem lite tidigt är att man får ha dem "små" lite längre vilket inte är helt fel kan jag lova för de går ju ändå så fort... Ha de så bra!