12 januari 2009

88 dagar


-Men älskling, försök sätt dig in i hennes situation. Det är ju inte hennes fel, det är ju inte hennes beslut.
Jag hör min egen röst men jag kan inte fatta att det är jag som låter så vuxen och ordentlig. Vrid tiden tillbaka 6 månader och jag kan lova att jag inte skulle använda ett enda vuxet och ordentligt uttryck. Jag skulle snarare varit den som snidat till ett bollträ och tagit reda på vilken bil Gs handläggare på FK har.
Men inte nu, nu är jag ju mamma.

Helt otroligt, väntan är över och nu är han här.
Det blev aldrig något 100 dagars kalas utan endast 88 dagar i sängläge.
Lätt de bäst investerade 88 dagarna i mitt liv!

12 kommentarer:

Anna sa...

Grattis till er prins :D hoppas allt är bra och att det gick bra!! Visst är det underbart och obeskrivligt!! Kram från Anna och Nike

Anna sa...

Tack snälla! Ja, obeskrivligt är det verkligen. Måste flera ggr per dag titta ner i vaggan för att försäkra mig om att allt inte varit en dröm! O va hon är fin er Nike, väldigt lik mamma! KRAMAR

Anonym sa...

Men titta där är ni nu ätligen på bild! :)

Jättegrattis, till hela familjen.

Kramar

Marie o Fredrik

Anonym sa...

Åh vilken underbar bild!! Helt fantastiskt mysigt! Och såå söt och sååå liten ;-) Nu har ni fått den bästa gåvan man kan få! Helt fantastiskt! Var rädd om er! Kramar från oss alla!! :-)

Anonym sa...

Vad fina ni är! PUSS och KRAM Hanna

Anonym sa...

Ååå vilken fin bild på er.

Kram Jenny J

Anonym sa...

Åhh vilken sötnos! Grattis igen!

Anna sa...

Linda: Har nog världens sämsta minne, kan inte komma på vem du är. Har verkligen tänkt tillbaka men det är ju ett tag sen nu...

O tack till er alla för era lyckönskningar! Vi längtar båda två tills vi kan visa upp oss för er! Kramar

Anonym sa...

Grattis! En sån liiiten och söt människa! :) / ida

Anonym sa...

Ni är det finaste! Så glad för er skull! Massor av kramar på er! Och grattis Mammsen!;)

Anonym sa...

Hej Anna och GRATTIS till lilla prinsen ! Fattade aldrig att du var gravid, helt otroligt, hade ingen aning ! Va kul !! Syntes aldrig att du var det nar jag sag dej heller!Hur leker livet? maste vara helt underbart ! Har har allt super, blir bog kvar ett ar, har ett ars visum.
Puss och kram, skot om dej !

Caroline Hanning sa...

Ååh vilken vacker liten kille, stort grattis till lyckliga ni =)