18 januari 2009

Innan Pricken projekt....

Hade ju en hel del sånna...
Nu var det inte alla som hann färdigt innan bla toan. De lite mindre projekten hann jag nog med tack vare "listskrivandet" (Soffan, du vet nog vad jag pratar om)
En del projekt fick jag snällt överlåta på G och L men dom gnällde inte en enda gång.

Inte så att jag hörde det i varja fall.

Projekten som krävde en symaskin fick L ta hand om medans G klarade av de andra. Att L har fortsatt att överösa mig med underbara saker hon sytt är inte fy skam kan jag lova.



Har fått låna en jättefin vagga som min systers man legat i. Ville klä insidan på den så att Prickens små fingrar inte skulle leta sig ut.
L fixade det och mjuka härliga sängkläder utan att blinka.




Själv fick jag snällt nöja mig med att pyssla med sånt man kan göra i liggande ställning. (Ni som läst min blogg vet att jag inte höll mig stilla särskilt länge) Här ovan visar jag upp Hs födelsedags present. Inte så himla bra stickat men jag kan lova er att det inte bara är lätt att ligga ner och sticka. Men det är i dessa fall man använder sig av uttrycket "Det är tanken som räknas".

1 kommentar:

Unknown sa...

Fina fina saker i ert hem som vanligt ser jag! I hear ya angående listorna... då har man koll ;) När ska vi ses? call me puss