20 januari 2009

Välkomna våren

I går medans G skruvade det sista på toaletten och Pricken sov passade jag på att städa bort de sista av julen. Rätt så tidigt för att vara mig. Kommer i håg att jag o L hade advents stjärnan uppe praktiskt taget året runt när hon bodde här. Och julgranen som ett år fick flytta ut på balkongen efter jul och sedan bo där tills Maj då vår käre vän O förbarmade sig över den. Att jag fullkomligt älskar julen är ingen hemlighet men det är precis lika härligt att få städa bort den och istället välkomna våren. Nog för att det kommer dröja ett bra tag innan den visar sig här.
Det jag skulle komma till var iaf att när jag städat bort allt rött och juligt var det en sak kvar...
Mitt Secret Santa paket! Var det nån annan som köpte något paket för isf byter jag gärna. Annars tycker jag att vi som tänkte träffas för att byta paket gott kan träffas nån kväll utan paket. Kan verkligen behöva lite kvalitets tid med mina tjejer!

6 kommentarer:

Unknown sa...

Jag har ett paket! Och vill ju såklart ha en myskväll med er tjejer :)

Millan sa...

...har inget paket MEN myskväll låter som en dröm ;-)

Anonym sa...

Ja jag köpte aldrig nåt då jag inte visste om d skulle bli av, men vill MER ön gärna ses!!!

Anonym sa...

Jag är åxå på en myskväll och jag kan köpa sen julklapp om det ska bytas de går snabbt att ordna.
kramkram

Anna sa...

Va kul att ni vill träffas! Då tar vi bara o bestämmer när och var. Jag kan alla kvällar efter 16.

Anonym sa...

Jag kan också alla kvällar fr o m nästa vecka!

Var o när?

kram