16 april 2008

Det tar sin lilla tid...

Ja, det går inte bara fort för mig att uppdatera mina bilder. Det var ju ett bra tag sedan min kista blev färdig men det faktum att kameran har gått i graven och att jag inte bott hemma på ett tag har bidragit till förseningen.
Att jag köpte en ny mobil med bra kamera i verkar inte hjälpa mig, kan visst tom blogga från telefonen, det har jag faktiskt prövat men nu verkar det som att det är min räddning tills jag får tummen ur och köper en ny kamera.
Bilderna blir inte dom bästa med mobilen men håll till godo.
Jag blev riktigt nöjd över resultatet, vitt är ju himla fint!
Stjärnan blev som pricken över i:et.
Har en massa olika små saker som jag knyter fast i nycklar lite överallt tex handsydda hjärtan, gardintofsar, små figurer i plåt. Är ständigt på jakt efter nya...

Har gjort iordning en lååång lista på saker jag ska göra, städa, organisera, rensa men hittar hela tiden nya mycket mer viktiga saker att göra. Tex titta på Oprah och Days of our lives.
Kan inte riktigt förmå mig själv att släppa dom otroligt spännande intrigerna bara för att städa upp i köksskåpen. Men tro mig det behövs verkligen.
Jag samlar på allt! Det kan vara "jätte bra" att ha fyra plastpincetter i kökslådan, ifa man nångång skaffar en sommarstuga. Att ha 25 par sockar (ni vet sånna där "fina" med mönster på) med prislapparna kvar verkar ju vara en bra ide´?!. Sparar på alla gamla laddare, har Nokia, Samsung, LG, Simens laddare trots att jag äger en Ericsson, men det kan ju vara trevligt att ha till låns ifall att någon kommer på besök och behöver en laddare...
Ja, jag sparar nog på allt ni kan tänka er. Så är det något ni känner att ni saknar är det bara att höra av sig:)

Posted by Picasa

1 kommentar:

Unknown sa...

Åhhh va fin den blev! Alldeles underbar! Vi ska fortfarande ses i helgen och smida planer eller hur? Jag kommer hem imorgon kväll. Pöss!