13 april 2008

"Maa åek te Ström för å hannel"

Herre min gud, åkte till Strömsund bara för att gå på Dollarstore i dag... W gjorde ett riktigt fynd så jag är glad för hans skull men annars var det nog inte värt det rent shoppingmässigt. Hade en riktigt mysig dag med våra gifta vänner och det smäller ju högre än billig shopping.
Åt helt underbara burgare när vi kom hem. Det är otroligt lyxigt att ha en mästerkock som vän!!

Ska vara hemma i stan i veckan så det kommer nog lite uppdateringar på mina före och efter projekt. Det får lov att bli mobilbloggning eftersom vår kamera har gått i graven. Har pratat länge om att köpa en ny så det var väl "tur" att den gick sönder så att vi äntligen får göra slag i saken och köpa en ny. Dags för sängen, ska orka med en dag hos vår spanska familj i morgon.

1 kommentar:

Unknown sa...

Nästa gång vill jag följa! (eftersom jag handlar så lite...ehh)
KRAM!