25 april 2008

Sol ute sol inne...

Onsdagar kan mycket väl vara den bästa dagen. Åtminstonde om man får spendera den med sina favoriter. Åkte till Gällö på tisdagen, skulle ha tagit tåget men morgon seg som jag är missade jag det. Sånna gånger är det tur att jag har världens bästa "Banta" i mitt liv. Det är Vildas farfar och han har lovat att han ska vara farfar till mina och Gs framtida barn också! Satt på baksidan och i solen, läste och små slumrade. När E kom hem från jobbet gick vi och hälsade på lilla mamma. Det blev middag på altanen hos mamma och J, mysigt! Jag och E hade skit roligt på kvällen, vi byggde oss ett drömhus av papp, tejp, och grillpinnar. Många skratt blev det och det behövde vi! L var ledig på onsdagen så hon kom med Truls och Gorm. Vi gick på morgonpromenad, tog med oss syrrans rottweiler tik. Hon tuktade Gorm riktigt ordentligt! Hämtade Vilda på dagis vid 11. Hon blev så otroligt glad och det värmde i hela kroppen när hon med utsträckta armar kom springande mot mig och skrek -Min moster, titta det är min moster! Hon slängde sig runt min hals och jag fick en bamse kram. Åhh vad jag älskar den lilla tjejen! Hon tyckte att det var himla roligt att vi hade med oss Gorm, han är ju mycket mindre än Truls och hon kallade honom för bebis hela dan. Vi var ute hela långa dagen, åt lunch ute, lekte med barbie ute och tog eftermiddagsluren ute. Det var riktigt rosiga kinder på både Vildan och mostern. G kom och vi käkade middag med familjen.
Sol ute, sol inne
Sol i hjärta och sol i sinnet!

Posted by Picasa

Inga kommentarer: