16 december 2008

Den stoltaste fastern av dom alla!!

Har nyss haft besök av världens mysigaste och goaste lilla Krabban. Han låg helt förnöjt i min famn och sov. Han kom igår klockan vid halv två och vid tre tiden fick farbror och faster träffa underverket för första gången.
Det blev en massa tårar för herre gud vad vi redan älskar denna nya lilla människa. Det är som att kroppen svämmar över av känslor och just nu i skrivande stund fäller jag tårar bara av ren och skär lycka!
Det märktes att Pricken också håller av sin kusin väldigt mycket för h*n puffade extra försiktigt när Krabban låg nära. Längtar redan tills G kommer för då ska vi hälsa på igen. Är så stolt över K och E också, dom är så lugna, fina och underbara föräldrar.

11 kommentarer:

Marie sa...

Åååå jag förstår att du är stolt. Snart har ni er alldeles egna bebis hos er.

Anonym sa...

Hälsa o gratta så gott.

Hoppas allt är bra med er och med pricken.

Kramar

Marie & Fredrik

Marie sa...

Jag såg på Millans Blogg, GRATTIS!!!!!

Hoppas allt är toppen med er.

Massor av grattiskramar

Marie & Fredrik

Anonym sa...

Åhh stort grattis!!! Hittade din blogg för ett litet tag sen och såg att ni väntade smått och blev fast... :-) och vad jag förstår så har h*n kommit nu! Vet inte om du kommer ihåg mig... jobbade extra som servitris på hoggar´s och söder´s för lääänge sen... vill också säga att vår kille kom v 34+1 och allt gick jätte bra, hoppas er lilla mår lika bra! kram

Anonym sa...

Såg på Sandras blogg så jag vill bara gratta i massor!!!

Hoppas allt är bra med er alla tre!

kram kram

Anonym sa...

Hej Anna!
Ett jättestort grattis till er! Nu har ni er lilla prick =)
Hoppas allt som det ska och att ni mår bra alla tre. Vilken vecka födde du i?
Kram Sofia

Shortan sa...

Hej Anna. Grattis!!! Hörde att pricken är här nu. Vilken bra julklapp. Hoppas ni mår bra alla tre. Visst är det underbart att vara mamma? Finns inget bättre. Kram Emma Short & Olivia

Anonym sa...

Men ett stort grattis till er!!! Är han lik er så måste han vara det finaste som finns!

Hoppas det kommer en bild på den lilla stjärnan!

"extraLillsyrran"

Anonym sa...

Åh ett jätte grattis till er nyblivna föräldrar! Förstår att ni är fulla med massa känslor! Mys och ha det bra nu, och krama om varandra! Kramar från oss alla, Ulrika, Johan, Olivia och Pontus

Anonym sa...

Hej har pricken tittat ut än?
VI är ju lite nyfikna hur de går för er. Hoppas julen och det nyåret har varit bra.
MVH - Erik, Lisa och Leo

Marie sa...

Vill bara säga stort stort grattis till er! Har hört att ni redan har kommit hem, så skönt! Mys i massor och krama lille pricken från mig och Nils!