17 november 2008

Kan inte sova

Kan det bero på att jag spenderar hela långa dagarna raklång i sängen eller soffan?!
Har just nu så mycket pyssel-lust i fingrarna att det nästan går överstyr. Och det i kombination med att julen snart är här är inte bra... Har köpt alla jultidningar som finns men inte riktigt vågat öppna dom för då börjar jag väl gråta av att se allt jag vill men inte kan göra. Ska nog så smått börja att plocka fram några ideer till årets julkort ur min virriga lilla skalle. Har några på lut men ingen som känns helt rätt ännu. Ska väl försöka att sova en stund, extra svårt är det ju för att jag ska somna ensam och det är något som inte hört till vanligheten på slutet. Men jag har ju lilla J i rummet bredvid så helt ensam är jag ju inte.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jag vill pyssla med dej! Skallen e fullproppad med teorier nu så om du står för förslagen så handlar jag, ok? ;)
Va bra att tunnbrödet va gott, det finns mer... Jag e ledig till helgen, ska nog till stugan med J men kanske vi kan hänga på fre-kväll?

Anna sa...

Det låter som en bra ide! Behöver ju även hjälp med lite julklappsinköp... Fredag låter bra, mamma skakomma en sväng men den blir nog kort.
KRAM