15 november 2008

Mosters lilla prins fyller år!

Här var han inte så gammal, tror det var en av de första gångerna han sov över här hos moster o G men lika glad var han för det. Han är den bästaste lilla killen man kan ha i sitt liv och han förgyller mitt liv varje dag. Önskar att jag kunde vara hos honom och fira och busa men i dag har han nog ändå inte hunnit saknat mig mellan alla besök av släkt och vänner. Kan inte fatta att han redan är två år. Känns som att det var igår jag agerade som Tom Cruise här i soffan när J berättade att hon var gravid. Visste redan då att hon och P skulle få ett underbart vackert barn och att dom skulle göra ett fantastiskt jobb som föräldrar. Hoppas att jag och G blir lika bra som er. Så vi skickar grattiskramar inte bara till prinsen utan också till er föräldrar. Vi älskar er och är glada över att ni är våra vänner, våra bästa vänner! Posted by Picasa

1 kommentar:

Anonym sa...

aaahhhhwww ni den bästa gudmor och styvgudfar en förälder kan ha. Behöver ju inte säga att k har er som en av hans favvisar. Igår när vi va på stan så sa sötnosen från ingenstas "anna geger lolit" översättning om det behövs anna och greger är roliga! hahaha
Längtar tills ni kommer imorn....