9 november 2008

Ofattbart

I dag är det Fars-dag. Det känns helt ofattbart att jag nästa år ska få fira min kille, min kille som ska bli pappa. Du är min klippa, mitt allt. Vad skulle jag göra utan dig i mitt liv? Tack för att du förgyller mina dagar och att få ett barn med dig känns som den största gåvan man kan få. Vet att jag ibland (ganska ofta...) kan vara sur och grinig och det kanske inte alltid märks hur mycket jag uppskattar allt du gör för mig men det gör jag.
Vet att det inte finns något du inte skulle göra för mig och Pricken.
Jag älskar dig.
Greger
+
Anna
=
Pricken
Posted by Picasa

5 kommentarer:

Unknown sa...

Åhhh söta söta ni! Vi älskar er! pöss o kram, vi ses till helgen!! yeay!

Anonym sa...

Åhhhh då har man lipat lite då!!! Ni är SÅ jäkla fina ni två!

Och även om ens värsta fiende inte ska behöva gå igenom det ni gör och har gjort, så kan jag tänka mig att man blir starkare och speciellt mer sammansvetsad och inser vilken kärlek man har till varann!

Snart kommer ni hem och ni måste hojta så fort vi får komam o hälsa på, för vi kommer som ett skott alla tre!

Saknar er, kraaaam!

Anonym sa...

meeen fan vad vi älskar och saknar er. Ni är de gulligaste paret jag vet! puzz kom heeeem

Anna sa...

Tror visst att det är ni som är dom sötaste Jag vet! Längtar efter er alla otroligt mycket och ni kan lita på att jag kommer att ligga på telefonen på direkten när jag kommit hem! Då blir det kramkalas
Puss på er underbara vänner.

Caroline Hanning sa...

Men grattis lyckliga ni =)