22 november 2008

Present från min prins

Titta vilka fina ljuslyktor min G kom hem med igår. Hade ju gett honom en liten hint men det räknas knappt;) Blev otroligt glad för dom sprider ett jätte mysigt sken i höstmörkret. Hade en jätte bra dag i går. På förmiddagen kom S hit och hade med sig ett litet förkylninsg troll. Men hon var på bra humör trots att hon hade ont i halsen. TACK snälla för att ni kom och livade upp min annars rätt så monotoma vardag. G var lite besviken att han inte hann hem innan ni åkt men jag lovade honom att det inte var sista gången ni var här.
Mamma o J kom förbi en sväng på kvällen och hade med sig gardinen hon varit så snäll att sy. Hon ska även hjälpa mig att sy ett överdrag till Prickens korg, hade velat gjort det själv men mitt arsle domnar ju efter 10 minuter på en stol (och det innebär att den största delen av min kropp sover...) Och ska inte sticka under stolen att det kommer att bli mycket finare om mamma gör det för hon är jätte duktig på att sy.
Kvällen spenderades med min älskling i soffan framför Idol och i vanlig ordning somnade vi innan utröstningen. Att G var trött kan jag ju förstå, han har ju jobbat hela veckan men att jag inte ska klara att hålla mig vaken är konstigt! I kväll var det nära att han fastnade i soffan igen men jag lyckades övertala honom att följa med F ut och fira O´learys som fyller 1 år. Får gång på gång påminna honom att han faktiskt inte är sängbunden. Förstår honom på ett sätt men samtidigt inte. Han är nog helt enkelt bara för snäll min G. Posted by Picasa

4 kommentarer:

Unknown sa...

Vilka fina lyktor! Han är ju verkligen så snäll och go din man. Världens bästa G helt enkelt. MASSVIS MED KRAMAR från oss

Anonym sa...

Jenna var så lyrsik när vi gick, ni två måste satt fina spår hos henne för hon babblar om "Nanna och Gege" mest hela tiden. Komemr gärna igen Snart och hälsar på!!!

Kram på er alla tre!

Anonym sa...

vilka fina lyktor! vet du vart han köpt dem?

Anna sa...

Sandra: Ni vet att ni är välkomna när ni vill! Och är SÅ glad att hon gillar henne, att vi är väldigt förtjust i henne är ju inte så svårt att förstå!KRAM

Linda:Ja visst e dom väl fina! Han har köpt dom på Dollarstore. Man kan göra fin fina fynd där ibland. Och billiga också!