23 november 2008

Lördag= Discodag

Helt otroligt!
Ända sedan jag kunde känna lilla Pricken för första gången har det varit full fart på kvällskvisten men lördagarna har alltid tagit priset. Från klockan 21-03 är det FULL fart...
Man skulle kunna tro att det är nån slags dance off därinne.
Kan det vara så att h*n brås på mamma?!
(Det kanske är tur att h*n inte vet om att mamma inte bara hade discodag på lördagar när hon var ung ;), för då hade ju jag aldrig haft en lugn stund.)
Mamma säger alltid att dom blir som dom var i magen, betyder det att vi kommer få klagomål av grannarna varje lördag när Pricken ska stuffa omkring här på parketten.
Det återstå att se...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, tiger va precis samma fast ALLA kvällar mellan 21-02 typ? Kanske va för att jag oftast jobbade dessa tider och oftast till musik? Hmm...så dom blir nog lite som vi e liksom ;-)
Kramiz Millan

Anonym sa...

Hej!

Har kikat in då och då via Sandras blogg. Vill bara säga grattis till den lille! Själv har jag en som beräknas komma 17/2 och "den" är oxå som mest livlig från kl 21 och frammåt men det är väl bara att hålla tummarna att det inte blir en nattmänniska till en början...=)

mvh Cecilia E

Anonym sa...

Hejsan! Jag passar på att skriver jag med, hittade hit genom Sandras blogg och är inne mest varje dag och läser :)

Och såklart - Grattis till bejbisen i magen :D

Mvh Anna B

Anna sa...

Hej!
Va kul att ni har hittat hit! Och STOOORT grattis till era underverk. Är det du Cecilia som hade bloggen om att renovera ett hus? Saknar din blogg! Kramar till er

Anonym sa...

Ja det är Cecilia som har renoverat ett hus...=)
Ligger mest och latar mig i soffan nu då huset äntligen är klart!!

Till på söndag så får man kika in och kolla hur det blev, sen ryker bilderna...=) Så om du är nyfiken är det bara att kika!
http://www.inrettochklart.blogspot.com

kram kram

Caroline Hanning sa...

Wille var väldigt lugn i magen och sov alltid när jag sov och han är ju en liten vilding och har strulat massor på nätterna medans Noah sparkade jämt och ständigt och så hårt att jag fick riktigt ont, å han är ju lugn och sover på nätterna så för mig vardet tvärtom=)