20 november 2008

Snart är han hemma!

Nu behöver jag bara gå och lägga mig ensam en natt till och sen är han hemma! En natt till utan en varm kropp att värma mina isbitsfötter på. Åhh jag längtar så efter min lilla snickare.
Min man, min bästa vän, min slav;)
Visst var det skönt ett tag att vara ifrån varandra efter att ha suttit ihop i 7 veckor men nu börjar det bli dags för honom att komma hem.
Har haft ett sjukt chokladsug så det kan ju ha hjälpt till en del i längtan också eftersom jag inte kan gå ut och köpa mig min egna stora, läckra, mjölkiga, daimiga, chokladkaka...
Men efter att ha tittat på både Du blir vad du äter och Bröllopsform borde suget ha gått över, men det är som att ju mer jag tittar på sådana program ju mer sugen blir jag. Är det någon som känner igen sig?
Ska gå och lägga mig nu för då blir det fortare i morgon!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kollade på du är vad du äter medans jag tränade på badhuset igår...men fy satan va sugen jag blev på hamburgare med pommes!! Hörde att jenna och s skulle komma och hälsa på dig vill åxå följa ju...kramkram