1 december 2008

Adventskalender

När man är född i en familj med 10 syskon är paketkalender inget man vuxit upp med. Och för det har jag full förståelse. Kan inte heller komma ihåg att jag saknat det. Det vill säga fören nu i vuxna år när paketöppning tillhör en av mina absoluta favorit-sysselsättningar! Så de senaste 3 åren har jag och G haft paketkalender (då han växte upp fanns väl knappt adventskalendern på tv;) Vi får paket varannan dag och det är lika mysigt och kul varje dag. För det är ju precis lika roligt att ge bort paket som att få. I dag fannns den här boken i mitt paket. För er som varit in på bloggen arga lappen förstår vad boken handlar om. Eftersom G har börjat jobba igen var jag "tvungen" att kliva upp redan 6:30 för att vi skulle öppna paketen tillsammans och jag kunde inte somna om fören jag läst ut boken. Skrattade högt flera gånger.
Så Ni na ni na ni nana, ni nana nani na.. det är mitt boktips till er.

Inga kommentarer: