5 december 2008

Torky


Är ett STORT fan av Torky hushållspapper så det blev en ny liten hållare till den också av tyget som blev kvar från köksgardinen. Det finns ju plastbehållare att köpa till pappret men jag tycker inte att dom är så fina, det är ju inte min syteknink heller men det tar jag. Har sytt på en "ny" maskin i dag eftersom jag hade slut på nålar till min. Det fanns knappar och sånt istället för som rattar på min. Hur modernt som helst;) Ska ta och knäppa kort på min vackra symaskin så ni får se vad jag menar...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Anna
Har varit här inne och kikat några gånger utan att lämna något spår efter mig. Nu är det dags =)
Först vill jag gratulera till den kommande bebisen. Jag har inte riktigt förstått vad som hänt er men har förstått att er väg genom graviditeten inte varit helt problemfri. Hoppas du nu kan njuta av tiden som är kvar. Ni har en underbar tid framför er.

Sedan vill jag också önska er en God Jul.

Hälsningar/
Sofia Svensberg

Anna sa...

Hej Sofia!
Va roligt att du har hittat hit! Var in och kikade hos dig och gud en så söt son du har!! problemfri kan man nog inte kalla min växande bulle i ugnen men det kommer nog bli bra hoppas vi, längtar jätte mycket! Bor ni kvar i Östersund? Tänkte säga att det var så länge sen jag såg dig men det var längesen jag såg nån...
God Jul kramar på er också

Anna sa...

Vi är oxå STORA fan av torky hushållspapper haha :D jättefin hållare du sytt..Tycker du verkar himla duktig på det där med att sy :)

Trevlig helg! Kram