3 december 2008

Bakom lucka nummer 3...


Min favorit hushållssyssla är INTE att diska men sedan jag köpte det underbart doftande diskmedlet från House Doctor har det gått lite lättare. Nu har jag ju inte kunnat diska på ett tag (lite ska man ju ha för att man är sängliggande...) men jag brukar sitta och bara njuta av doften när G står vid diskhon. Och det stör ju inte att flaskan är så fin att titta på heller. I dag i mitt adventskalenderpaket fick jag en matchande tvål av G för han vet hur viktigt det är för mig att tvätta händerna typ hela tiden när jag håller på och donar i köket. Han vet vad jag gillar! Och när han kom hem på lunchen blev det som paket öppning igen för då berättade han att han ska börja med att renovera lilltoan i dag! Älskar att ha en händig karl! Hoppas han gillar att ha en idésprutande flickvän lika mycket?!Posted by Picasa

Inga kommentarer: