4 december 2008

Håll tummarna!

Har knappt kunnat sova i natt. Är så nervös inför mitt UL i dag. Ni som läser kan väl tänka på mig lite extra vid elva för då är det dax, håll tummarna på att allt ser ut som det brukar så att jag får komma hem igen. Skulle kännas som att halka tillbaka några steg om jag är tvungen att bo på sjukhus igen. Och det där om att vara ute i god tid verkar ha smittat av sig på allt jag gör nu förtiden, vill helst vara fullt påklädd med kängorna påsnörade minst en halvtimme innan avfärd. Precis som en gammal tant:)

5 kommentarer:

Anna sa...

Jag håller både tummar och tår för att allt går bra på UL idag! Kram och lycka till :)

Anonym sa...

Vi håller tummarna, så att de nästan domnar. :).

Det kommer säkert att gå fin fint det där.

Kram
Marie

Fredrik hälsar

Marie sa...

Jag håller tummarna!! Allt kommer gå jätte bra! Tänkte att jag skulle lämna en kommentar för en gångs skull. Jag och Ebba har gått i samma föräldragrupp och jag håller med om att hon är mysig :-D

Anonym sa...

Lycka till! Jag håller oxå tummarna.

Anonym sa...

Lycka till gumman!
Det komemr gå bra, det måste det!!!


Kraaaaam