2 december 2008

Min alldeles egna svägerska

Kan fortfarande komma i håg hur otroligt stelt och trist jag tyckte att det lät när mamma sa att vi skulle åka och hälsa på hennes svägerska. Men såg hur mysigt dom hade tillsammans och har sen dess längtat tills jag själv ska få en alldeles egen svägerska som jag kan ringa till och åka och hälsa på. Har haft världens tur, G har en underbar storebror som lyckats få tag på en helt otrolig tjej som nu har blivit min alldeles egna svägerska! Hon är så där härligt okonstlad och man kan vara sig själv hela tiden när man är med henne. Hon kom förbi en sväng nu i dag så jag fick "spy" ur mig lite bubblande saker. Det bästa är att hon tar det och hon förstår hur jag tänker. Tack för att du orkar lyssna! Hon kunde inte stanna så länge för hon skulle till sin BM. Ja, jag har inte bara turen att ha världens bästa svägerska utan min lilla Pricken kommer att få världens bästa kusin också! Lilla Krabban ska komma den 11 december och jag och G längtar redan så mycket.
Posted by Picasa

1 kommentar:

Anonym sa...

Men nu sitter jag ju här å rodnar, lite glansig är jag i ögat också.Jag är superlycklig som har dig me Anna, alltid lika roligt å träffas å få babbla lite med dig.Det gör vi snarast om!
Verkar som om Pricken å Krabban har pratat ihop sig så de blir så jämngamla som möjligt, BM sa idag att hon trodde jag skulle komma till henne minst 2 ggr till innan det var dags :-/ Visst är det helt underbart att vi ska få 2 små som kommer ha så mkt. kul tillsammans! Sköt om er alla 3 så hörs vi. Kram!