19 mars 2008

Finns det nån fler som är som mig?!

Herre min gud va mycket tvätt vi hade. 12 knökfulla maskiner, varför väntar man alltid så länge med att ta hand om tvätten? Och likadant är det med disken, det är som att man tror att den magiskt ska försvinna om man låter den stå länge nog. Finns det nån fler som drar på det in i det sista? Konstigt dock att jag som alltid klagar på att jag aldrig har något att ta på mig, har hela garderoberna och underklädeslådorna fulla trots allt jag släpade ner i tvättstugan....
Har hunnit med en hel del idag så jag kände att jag förtjänade en liten paus.
Har som sagt tvättat, dammsugit, dammtorkat, diskat och torkat golven ( inte överallt än, 100 kvm är onödigt stort vid sådana här tillfällen...) Toaletterna får G lov att ta, det är ju tråkigt på riktigt!
Pratade med S, hon hade också tvättstugan. Hon kanske skulle komma förbi senare, hoppas för jag skulle behöva lite Girl-time! Hon ska (hoppas hoppas ) börja blogga hon med, vill ju som gärna veta vad hon gör på veckorna när hon är så långt borta. Man kan ju alltid ringa varandra och det gör vi men att läsa en blogg är så mysigt. Nej, nu måste jag fortsätta innan städlusten helt försvinner.

1 kommentar:

Unknown sa...

Åh du e den bästaste i världen! Snart så kommer min blogg oxå... e lite seg bara ;) Ses imorrn min vän! Kramis