15 mars 2008

Mys i Badhusparken!

Kom ganska precis hem, Vildan kom redan vid 11 tiden och sedan dess har det varit full rulle. Hon gick hem med G och sov middag så då passade jag att gå en sväng på stan med L och T.
L köpte ett par jeans och T han handlade hur mycket som helst, fint blev det. Själv höll jag mig från att handla, är faktiskt inte så sugen på att handla kläder.
-Va! tänker ni nog men jag fick ju stilla min hunger lite när jag och S var i huvudstaden.
Jag har dock INTE stillat den när det gäller inredning....
Handlade lite igår... Bilder kommer i morgon. Tänkte nog lägga in en kategori som heter Före och efter också?! Har ju en svaghet som stavas L O P P I S!
Nej, nu måste jag passa på att busa lite innan prinsen somnar. Han var trött redan när han kom. Men nu verkar det som att han fick en dos energi, han och G röjer runt i det väldigt fula men himla roliga tältet som jag och G byggde ihop. Bruksanvisningen var inte mycket till hjälp... G har ju tålamod som en 2 åring när han inte har mat i magen.... Men söt är han min prins!


Inga kommentarer: