14 mars 2008

Vi är bästisar, Vildan och jag!





Snart kommer min älskling!! A ska in till stan och handla coola tuffa grejer till garaget och då Ska V få vara med mostern istället. Det finns nog ingen som jag tycker är så rolig som hon, ni ska bara se när hon sätter igång och dansar eller slänger sig runt halsen på G så fort hon ser honom och nästan skriker -Jag älskar dig! Mycket bättre kan det inte bli. Jag tror att vi ska ha en riktig mys dag i morgon om vädret inte blir bättre. Synd att badet är stängt för det hade varit skönt och roligt, inte för att min kropp inte är så beach 2008...Posted by PicasaDet kommer att vara som en lyckodag imorgon, ska få ha både V och K i sängen!! Om G är riktigt snäll kanske han också kan få ett litet hörn?! Känner på mig att det här kommer att bli en bra helg!

1 kommentar:

Unknown sa...

Åh ni är så fina! Vildan blir mer och mer lik mostern!