20 mars 2008

Glad Påsk!!

Nu tänkte jag ha lite Påsklov. Åker till pappa över helgen och kör lite "gammskoter" och grillar korv, hur mysigt som helst.
Har köpt påskägg i dag, även fast jag sa senast i går att jag minsann inte tänkte göra det. Jag är en smula ombytlig jag...
3 stycken blev det med varierande inehåll men det är inte bara saker man kan äta.
Eftersom lilla V inte kan läsa kan jag avslöja att i hennes ägg ligger det ett par jätte coola små hängselshorts i jeans! Kunde inte bara motstå dom, jag vet att jag skämmer bort henne men det är faktiskt påsk. Bilder kommer...
Nu tutas det här utanför, antar att det betyder
-Slit dig från datorn och kom hit!!!
Ha en underbar Påsk!

1 kommentar:

Sandra sa...

Åh exakt såna shorts fick Jenna i sitt ägg av mig med...:)

kram, vi hörs //sandra