14 mars 2008

En himla mysig dag

Har faktiskt haft en bra dag i dag! Vaknade att K ringde, skyndade mig upp. Absolut inte tillräckligt snabbt för honom men men.... Vi gick på jobbet o fikade, T bjöd på soppa o jag tjusade en hel del med underbara lilla sessan! Hon är så go, hon har börjat bli så rolig. Gör djurläten, kan även låta som mamma -Aj Aj Aj..... Så tror jag iofs inte att S låter men det är himla roligt! N kom och då gick vi tjejer på Pause och fortsatte fika, J somnade som en stock.


När jag kom hem hade jag vunnit mina budgivningar på
http://www.ebay.com/ så snart har jag ett nytt fräscht ansikte?! Vi var bjudna hem till J och P på middag. Det blev min favoriträtt......
Spagettie o köttfärssås, det e ju så himla gott!!! Busade med min kärlek, lite jobbigt var det allt att han var blyg i början men som tur är släppte det efter ett tag! Han har verkligen knyckt en del av mitt hjärta! Han ska sova hos moster på lördag för då ska mamsen o pappsen ut o svänga sina lurviga. Själv ska jag bara mysa med mina 2 favorit killar och min älskade V, längtar redan!!


E ringde, dom hade haft inbrott på jobbet för andra gången, så allt sorterings jobb hon har gjort de senaste 2 månaderna är förstört. Dom hade slängt ut all pappersarkivering på golvet, stulit datorer och slagit sönder. Fy f...n för den som kan göra nått sånt.

Hon berättade även att hon berättat för sina arbetsvänner att jag o G var mer än intresserade av Prästgården och det lät faktiskt som att dom var intresserade av också!! Hoppas Hoppas, vill försöka låta bli att tänka på hur mycket jag vill ha det men det är svårt. Kommer ju ihåg hur besviken när vi inte fick huseti Tavnäs och vet inte riktigt om jag kommer att klara av ett sånt bakslag till. Vill ju VERKLIGEN bo i hus på landet!! Så håll tummarna för att det går vägen den här gången.

Titta J vad duktig jag varit.... Har fått in tre bilder, det blev absolut inte som jag ville. Hur tar man bort en bild om man inte är nöjd?? Fattar inte så mycket men det kommer väl?! Nu måste jag nog sova en stund nu för att orka med morgondagen.

1 kommentar:

Designadinblogg sa...

hej!
Vad vore livet utan utmaningar liksom? =)

Tyvärr så är det så att många av de tips jag skriver inte går att använda på andra portaler än blogg.se..
I framtiden, så har jag väl planer på att ordna avdelningar för andra portaler med, men det är långt långt fram i tiden.. så just nu så är det bara blogg.se (de är faktiskt störst i sverige)