18 mars 2008

Före och efter projekt...

Tänkte att jag skulle visa upp mina små projekt här. Det har blivit en del men har tyvärr inte knäppt några före bilder men ska bli bättre på det nu! Här är en kista som jag fått ärva efter min svärmor, den är otroligt praktisk och den sväljer alla mina stickor och sybehör MEN den är inte så fin att titta på så nu åkte penseln och vitfärgen fram igen! Här kommer före och under-tiden bilder. Var först tänkt att behålla beslagen svarta men jag tyckte att kontrasterna blev för starka till det annars så ljusa rum. Vad tycker ni?
Det är ju en bit kvar innan man kan säga bu eller bä men det är något magiskt med dom första penseldragen, allt känns genast mycket bättre!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Åh den e jättefin! Nu blev jag sugen på att måla om min brudkista oxå! :)
Kram /SIV

Anna sa...

Tack snälla "Sivan"! Den är ju inte riktigt färdig än men jag har ju åtminstone börjat. Du måste skynda dig att skaffa en egen blogg! Jag väntar med spänning!/Anna